dissabte, 29 de novembre del 2014

EL NOSTRE PRIMER DIA JUNTES.

18/11/2014

Si el dia que vaig conèixer a la Saida estava nerviosa, el primer dia que ens vam trobar encara ho estava més.
El dia que ens vam conèixer vaig preguntar-li a Saida que li agradaria fer en la nostra primera trobada, i em va dir que volia jugar a futbol, jo vaig pensar que podríem anar a Tarragona a jugar a futbol a la platja si no feia massa fred, i en cas que en fes, podríem jugar en una pista que hi ha al centre. També havia pensat de passejar per la part alta, ja que és molt bonica.

Quan vaig arribar a Bonavista vaig anar al cole a buscar-. Portava una estona esperant i vaig entrar din l'escola per saber si ja havia marxat a casa i jo no l'havia vist o que passava. 
El que passava és que Saida de dilluns a dijous va a una aula oberta després de l'horari escolar fins les 18h i les monitores de l'aula no sabien que Saida feia el projecte i que havia quedat amb mi.

Els vaig explicar el que fèiem i em van dir que es coordinarien sense problema de manera que els dies que quedés amb ella no assistiria a l'aula.

Quan vaig veure a Saida, li vaig dir que havia penat d'anar a Tarragona a jugar a futbol i ella em va dir que no volia anar a Tarragona, que no li agradava i que tenia molts deures i volia assistir a l'aula.

En aquell moment em vaig sentir una mica confosa perquè no sabia com actuar, però li vaig dir que si tenia molts deures els podríem fer juntes a l'aula. Les monitores ens van deixar fer deures a soles. 

Abans d'anar a fer els deures les monitores els deixen berenar i jugar. Saida en aquell moment va anar a jugar a futbol amb els seus amics i va "passar de mi" la veritat és que no sabia com actuar ja que no sóc la seva professora ni la seva mare i no em semblava bé interrompre-la així que vaig decidir esperar a veure que passava quan anéssim a l'aula. 

Quan vam començar el primer exercici poc a poc va anar sorgint una conversa, al principi era jo qui li preguntava de tot sobre l'escola, casa seva etc.. però en poca estona ella va passar dels deures i també em preguntava coses, 

Quan va acabar l'hora de l'aula ella mateixa em va proposar anara  fer un tomb pel seu barri i em va ensenyar la plaça on juga, on viu etc,.

Mentre passejàvem vam seure en un banc i vam parlar durant una bona estona, jo vaig intentar explorar perquè no li agradava Tarragona i li vaig proposar d'anar-hi un dia amb un mapa i fer una creu a les zones que volgués anar i no hi aniríem. Li va semblar una bona idea. També vaig posar-li exemples de llocs bonics on no hi ha estat mai.

Abans de despedir-nos em va dir: "Te prometo que el dia siguiente vamos a Tarragona"
Em va fer la sensació que li sabia greu que jo hagués pensat una activitat i no l'haguéssim fet, em va fer molta gràcia que em prometé això.

Vaig estar molt a gust amb ells i ella em va dir que tenia ganes de fer coses i que espera amb ganes el dia que quedem. Vaig marchar amb una sensació agredolça, ja que sé que connectarem molt bé perquè tenim inquietuds comuns però per altra part amb por de que el pròxim dia rebutgi també la proposta d'una activitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada