dissabte, 29 de novembre del 2014

ANEM AL TALLER D'OFIMÀGIA! :)

28/11/2014

Dimarts a la nit vaig poder fer la inscripció per acudir a un taller d'ofimàgia, que es tracta d'un taller on  ens ensenyen a fer trucs de màgica amb objectes d'oficina.

He anat a buscar a la Saida i ha arribat 15 minuts tard, li he recordat que havíem quedat a les 18h a l'escola i m'ha dit que no ho recordava. Jo sóc conscient del que li passa i per això un dia abans truco a la seva germana per recordar-li com hem quedat.

Hem anat a Tarragona a l'espai jove (on fan el taller). Faltaven 20 minuts per a que comencés el taller i em anat al pati de l'espai a veure com feien un taller de patinatge. Saida m'ha dit que no li agrada massa patinar, que només li agrada practicar futbol. Li he tornat a proposar d'anar a jugar a la platja però sembla que avui no li agrada aquest pla. Quan Saida té ganes de parlar, sempre que li fas una pregunta ella s'interessa pel que penses tu sobre la mateixa pregunta. Quan li fas moltes preguntes i només et contesta, és quan està cansada i no té massa motivació per parlar.

La setmana passada em va dir que el dia 10 de desembre es el seu aniversari i li he proposat fer una cosa especial. Em decidit que anirem al cinema ja que mai hi ha estat i en té ganes.

Va arribar l'hora d'anar al taller. El vam fer amb el Mag Gerard i erem unes 12 persones. El mag va demanar que ens presentéssim i diguéssim perquè estàvem allà. Al principi vaig pensar veient la cara de Saida que es tallaria i no es presentaria però amb timidesa ho va fer.

Vam començar el taller i el mag ens va presentar uns jocs de mans amb gomes. A la Saida li costava entendre els trucs i fer-los però ella i jo anàvem una mica més a poc a poc. Quan li va sortir el primer truc va fer un somriure molt bonic, tenia els ulls il.luminats per l'emoció. Va ser un taller molt divertit, les dos ens ho vam passar molt bé.

El que més em va agradar és que mentre l'acompanyava a Bonavista no vam parar de parlar sobre el taller, que ens havia agradat i que no, els trucs que recordàvem i vam pensar que el pròxim dia els recordaríem per fer-los.

Per ara, ha estat la millor trobada, m'ha encantat veure-la il.lusionada i feliç.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada