dissabte, 3 de gener del 2015

NADAL A TARRAGONA!

17/12/2014

Avui Saida i jo hem anat a Tarragona a veure les llums de nadal, les paradetes de la rambla, la pista de gel i la biblioteca,

Saida m'ha comentat que marxa divendres al Marroc fins que torni a començar el cole després de vacances de Nadal, per tant, estarem setmanes sense veurens.

Tinc ganes de veure-la després del viatje per a que em pugui explicar tot el que ha fet.

Avui hem parlat dels animals que ens agraden i de les rutes i números de bus que agafen per a fer el nostre trajecte de Bonavista a Tarragona i on hem d'agafar el bus cada vegada per a que no ens torni a passar com fa unes setmanes i ens equivoquem.

Sento que la Saida poc a poc va agafant-me més confiança, encara que encara li cota molt parlar sincerament de sentiments i emocions.

M'ha dit que li agradaria pintar dibuixos d'animals a la biblioteca, així que ja tenim una altra activitat! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada